aku dan uitm...

Posted: Friday, May 21, 2010 by wan taruka perfect in Labels:
0

...aslm...tinggal beberapa jam je lagi untuk aku bergelar seorang mahasiswa...insya allah uitm puncak alam akan menerima kehadiran aku tak lama lagi...nampak nya cita2 aku makin hampir...hahaha...



ni la menara gading aku...aku dah pegi dah survey tempat nih minggu lepas...gile nye besar...jenuh nak tunggu dari pintu masuk nak sampai dewan makan...aku pernah gak masuk utm kat johor tapi apsal uitm puncak alam ni besar sangat...kate orang kampus puncak alam ni akan diganti sebagai kampus induk uitm...patut pun besar semacam...sebenarnya ni baru pembinaan fasa 1...dah besar cam2 fasa 2 nak watpe ntah lagi...

...bakal satu kampus dengan aku lak yg aku taw ialah...

...AMER HAZREQ...former semestian...dak ni satu skul dengan aku mase kat sk seri manjung...mase tu dak ni asyik dapat no 1 aje kat skul tu...brape kali jek aku dpt kalahkan die...tapi kat uitm ni tak tau la kan...boleh ke amer??hahaha...kite bakal blaja sesame dlm asasi sains...


...ade gak dak skul aku, smssi, yg akan ditempatkan di sana...antaranya...

...MUHAMMAD HILMI...budak berambut megi yg dipanggil beng kat sekolah dulu...asalnya org panggil kambing biri2...tapi pnjang sgt...insya allah bakal room mate aku...tapi aku tak konfem la beng sebab ade org kate kalau nak 1 bilik kene dtg sesame...tu yg payah tu...tapi insya allah...


...seterusnya ialah...

...MUHAMMAD FAID...pelajar kelas an-najah...budak nih org panggil gali kat skul dulu...sebabnya nama bapak die ghazali...kesian tol...hahaha..tapi aku janji x panggil kau camtu kat uitm nanti, gali.....opssss...


...kemudian pula...

...NUR LIYANA MASTURA...satu kelas dengan faid...die ingat muke die cantik la tu gi posing camtu...huh...hahaha...sori yana...budak nih asasi kejuruteraan....same gak dengan beng dan juga faid...eh apsal sume dak skul aku asasi kejuruteraan nih???nie yg pelik ni...

...ade gak aku dengar amar dapat same...nazry dgn syamil lak tolak tawaran...tpi tak konfem lak aku...pada budak2 yg aku tak sebut nama tu sori la sebab aku tak tau...ape2 pun aku harap kite sumer akan maju dalam apa jua bidang...gud luck my frenz especially bakal mahasiswa puncak alam...that's all for now...wslm...

~bloodsign private limited~

0 comments: