aku dan nasyeed...

Posted: Monday, May 3, 2010 by wan taruka perfect in Labels:
0

...aslm...pe kaba sume...
...kali ni aku cume nak berkongsi mengenai irama nasyeed yg amat ku minati...
...mungkin ade yg fikir yg irama ni kolot lah and mcm2 lgi...
...tpi aku rase irama ni je yg bley wat jiwa aku tenteram...

...aku dah didedahkn dgn nasyeed sejak aku masih kecil lgi dan trnyata kesannya amat mmberi kesan pada diriku...sebab nye bapak aku tak prnah beli kaset lain selain nasyeed...

...bgi diri aku la, irama nih satu2 nye yg aku bley hayati lagu dan liriknya...
...mungkin org ade byk cara nak tenteramkan hati so dengar lagu nasyid nih la cara aku...
...smpai sekarang aku sntiasa update kan diri dan nset aku dgn lagu nasyeed yg baru...
...terutama psl grup inteam , unique , mirwana dan hijjaz...
...jdi sape yg tak prnah minat dgn lagu2 nasyeed tu cuba la dgr2 kan...
...insya-allah jiwa anda akan jdi lebih tenang...

...jdi kali ni aku nak sarankan korang ntuk dengar lagu ni...
...lagu bertajuk hanyut nyanyian unique(dahulunya unic)...
...lagu yg berkisarkan tntg manusia di muka bumi ni yg hanyut dgn nikmat dunia...
...hayatilah liriknya...





...so, cmne...lagu nih bagi aku cukup menyentuh jiwa dan wat aku trkenangkan dosa2 yg lama...
...renung2 kan la dosa2 yg telah kita lakukan...
...jdi aku cume harap yg irama nasyeed nih akan lebih diterima masyarakat...
...tu je kowt wat kali nih...dengar la nasyeed dan anda akan rasa kelainannya...
...wslm...

~bloodsign private limited~

0 comments: